ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

ویژه ولادت خانم فاطمه زهرا سیده النساء العالمین

در رتبه ز انبیاء مقدم زهرا است  

                     همتای علی مرد دو عالم زهراست 

                                        بر گوی بر آنکه اسم اعظم جوید 

                                                                 شاید که تمام اسم اعظم زهراست.    

 

 میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س ) و روز مادر رو به همه ی شما مادرهای عزیز تبریک عرض می کنم . ایشالله سایه تون همیشه بالای سر همه ی عزیزانتون باشه .  

امام جعفر صادق (ع ) فرمودند فاطمه در پیشگاه خداوند نه(9) نام داشت که عبارتند از: فاطمه، صدیقه، مبارکه، طاهره، زکیه ، راضیه، مرضیه، محدثه و زهرا . سپس فرمود آیا می دانی معنی    « فاطمه » چیست؟

عرض کردم: ای سرور من معنی آن چیست؟ فرمود: « فطمت من الشر ؛ به خاطر آنکه از هر گونه بدی جدا شده است. »

به روایت دیگری از امام رضا (ع) که از پدران خود از پیامبر نقل کرد که فرمود: « من از این رو دخترم فاطمه را فاطمه نامیدم که خداوند فاطمه (ع) را و هر کس که او را دوست بدارد، از آتش دوزخ دور می سازد.

مامان عزیز و مهربونم: از دیروز تا حالا همش می خوام یه جورایی این روز رو بهت تبریک بگم اما نمی دونم چرا اینقدر سخته . چرا نمی تونم براحتی بگم به خاطر همه ی زحمتهایی که تا حالا برام کشیدی ازت ممنونم . باور کن نمی تونم ذره ای به پاس زحمتهات ازت تشکر کنم ولی همین که منو از صمیم قلب می پذیری و نگاه عاشقانه و دعای تو همیشه بدرقه ی راهمه ازت ممنونم. امیدوارم هر روز بتونم یکی از آرزوهای قشنگتو برات برآورده کنم . هر چند تو انقدر بزرگی که فقط سلامتی و با خدا بودنمون رو می خوای. بوسه بر دستان مهربانت.