ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

با خودکار قرمز می نویسم . . .

* * * یا الله * * *

میخوام این بار با خودکار قرمز بنویسم  

بنویسم از بودن، از حضور،  از حیات، از خداوند زیبا . . .

بهتره مطلبو با جمله ای که چندی پیش جایی خوندم شروع کنم:

 « امروز برای خدا چه کرده ای ... ؟؟؟ »

What have you down, for god , today ???

خیلی فکر کردم تا جواب این سوالو پیدا کنم !!! اما انگار مخم هنگ کرده بود . هر چقدر فکر کردم دیدم چیزی به ذهنم نمیرسه .

تصمیم گرفتم این جمله رو با خودکار قرمز بنویسم و بچسبونم رو دیوار روبروم تا یادم نره هر از گاهی کاری از دستم بر میاد انجام بدم حتی یه الهی شکر از ته قلب .

البته نه اینکه تا حالا هیچ شکر و سپاس خدا نکرده باشم . نه اینطور نیست اما احساس کردم گناهام باعث از بین رفتن اعمالم شده  .

اما همچنان تو این فکرم که چه کاری باید انجام میدادم که تا حالا انجام ندادم .

اگه به ذهن شما رسید برام حتما کامنت بذارید (خیلی ممنون میشم ) .  

پ.ن: « و ما هو الا بظلام للعبید . »    ( سوره ق ) 

التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد