ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

به نام خدای خوبم که هر چه بخواهم زیباتر با نامش شروع کنم کمتر موفق می شوم...

به نام خدای کربلا، خدای رقیه، خدای زینب، خدای حسین ، خدای عباس، خدای سجاد، خدای حر، خدای .... خدای عشق ....خدای علی اصغر، خدای علی اکبر ، خدای 72 تن، به نام خدایعشق ... 

به نام خدای ع ش ق ........................................

نمی دونم چطور بنویسم، با نام کدام حدیث عشق شروع کنم. نامهایی که بالا نوشتم به ترتیب نامهایی بود که به ذهنم میان و دیگه نمی رن ....

خدایا، من چطور باید ازت بخوام منو ببخشی، خدایا من چطور باید به کربلا فکر کنم، خدایا چطور باید گریه کنم، چطور فکر کنم .... ؟؟؟

خدایا من چطور میتونم بفهمم، چطور محرم رو بشناسم، خدایا ... این الطالب بدم المقتول بکربلا... ؟؟؟

خدایا چطور توبه کنم... چطور توبه نشکنم... خدایا یاد کربلا میوفتم ، یاد غزه ، خدایا علی اصغرهارو هرشب تو تلوزیون نشون میده که به دست اسرائیلی ها ( یزیدان زمانه ) هر روز بیشتر شهید می شن .... خدایا چطور ، چطور مبارزه کنیم با جنگ نرم ... 

هجوم کلمات و حوادث تو ذهنم رژه می رن .... 

پ.ن: خدایا میشه منم به آرزوی بزرگم برسم، خدایا میشه منم کربلایی بشم...؟؟؟ خدایا تو رو به گلوی حضرت علی اصغر قسمت می دم، این اشکها که از ته قلب سوخته ام میریزه آرزوها داره ... خدایا التماست می کنم  و منتظرم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد