ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

رنگین کمان دور ماه

سلام به همه ی دوستان عزیز  

نمی دونم دیشب چرا اینقدر ماه تو آسمون می درخشید. چرا اینقدر زیباتر به نظر می رسید . نماز مغرب رو  که زیر نور ماه خوندم حس عجیبی بهم گفت الان یه ۲ رکعت نماز غفیله بخونم. حس و حال عجیبی داشتم. اصلا دلم نمی اومد تو اتاق باشم. زیر نور ماه نماز خوندن وصف شدنی نیست. حتما خودتون باید امتحان کنید. 

جالبتر از همه وقتی ساعت نزدیک ۱۱ بود ( اگه اشتباه نکنم. ) وقتی اومدم بیرون یه نگاه دیگه به آسمان بندازم با تعجب مامانو صدا زدم . دستشو گرفتمو بردمش بیرون ... نگاه کن مامان چقدر اون رنگین کمون دور ماه زیباست. دور ماه یه طیفگسترده ای از هفت رنگ ایجاد شده بود.  مامان صلوات می فرستاد و من هم از طرفی در پوست خودم نمی گنجیدم که یه رنگین کمان عجیب دیدم و از طرف دیگه از قدرت بی نهایت خداوند شگفت زده بودم.  

این رنگین کمان تا حدود ۵ یا ۱۰ دقیقه بزرگتر شد و بعد هوا ابری شد و ....   

پ. ن: ممنونم از پرستوی عزیزم که لینک این عکسو برام پیدا کردن. اما قابل ذکره که اون تصویری که من دیدم زمین تا آسمون با این تصویر فرق می کنه. اون تصویر خیلی زیباتر بود. 

روز معلم

شهادت استاد فرزانه شهید مطهری رو تسلیت عرض می کنم.