ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

برو ای گدای مسکین در خانه ی علی، زن . . .

السلام  علیک یا امیر المومنین علی ابن ابیطالب « ع » 

میلاد با سعادت امام علی « ع  » و روز پدر رو به پیشگاه صاحب الزمان امام مهدی موعود « عج » و حضرت فاطمه ی زهرا « س » و همه ی پدران عزیز و زحمتکش تبریک و تهنیت عرض میکنم.

پدر عزیزم ؛

آیا تا به حال به خاطر همه ی لبخند ها و شادی هایی که برامون تو خونه آوردی

ازت تشکر کردم ؟

آیا به خاطر امیدهایی که بهم دادی و تشویقم کردی،

ازت تشکر کردم ؟

آیا هرگز به خاطر عرق هایی که تو گرمای تابستون ریختی و سرخ شدن دستهات تو سرمای زمستون،

ازت تشکر کردم ؟

آیا هیچ یادم بود یکبار دیگه دستت رو ببوسم ؟

آیا هرگز به خاطر اهمیتی که بهم میدادی و احترامی که برام قائل بودی،

ازت تشکر کردم ؟

آیا به خاطر فرستادنم به مدرسه، دانشگاه  و کلا به خاطر آزادیهایی که بهم دادی، ازت تشکر کردم ؟

در روز چقدر به اندازه ی زحمتی که برام میکشی، چقدر به عشقی که تو قلبت به من و خانواده ات داری، چقدر به اندازه ی آرزوهایی که برای آینده ام تو دلت داری ، چقدر، چقدر به اینها فکر کردم ؟؟؟

آیا تونستم فرزند خوبی، بهتره بگم فرزند ایده آلی برات باشم بابای عزیزم ، کاش این پستم رو می خوندی، اونوقت به این سوالهام جواب میدادی . هر چند انقدر بزرگوار و مهربونی که منو با جوابت شرمنده می کنی! 

پ.ن1: دو چیز یادم مونده که خیلی آروم و خوشحالم می کنه باباجونم ، یکی موقعی که یه نگاه به من میندازی و بعد دستهاتو به سمت آسمون بلند میکنی و آروم برام دعا میکنی و دومی وقتی کفشهاتو واکس می زنم و تو ازم ایراد میگیری که درزهاشو خوب واکس بزن، منم میگم : مگه من واکسی ام.

 پ.ن2: بیاین از امروز به بعد بیشتر قدر این فرشته های مهربونمون ( پدر و مادر ) رو بدونیم. 

                                دوستتون دارم همراهان همیشگی

                                                            یا علی

 رنگین کمان