ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

امروز

و امروز باز فکر امروز افتادم . . .  

چه غریب مانده بود و انگار مدتها بود به او سر نزده بودم .  

دیروز کمی از فرصتم را گرفت و فردا تمام عمرم را ....  

تنها اندکی در امروز مانده بودم . چه دلنشین و دوست داشتنی است امروزم ...  

وقتی می نگرم تمام تلاشم برای امروزم بود خیلی خوشحال می شوم ولی وقتی میبینم دیروز چه ناامید بودم به خودم ناامیدتر می شوم ... 

ولی امروز هر چه هست زیباست ....   

و من دوباره امیدوار می شوم . . .  

 

پ.ن۱: تو مرکز دنیایی,این از همه چیز مهم تراست . خودت را برای تمام اشتباهاتت ببخش,همین الان . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد