ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

یک نگاه مهربان ما را بس است . . .

سلام  

سلامی به زیبایی بهار 

سلامی به زیبایی حضور گرم شما همراهان گرامی که با گذاشتن کامنتهاتون امیدوارم می کنید که باز هم بیام تو این جمع و بنویسم . 

 

........................................................................ 

نمی دونم از کدوم مطلب بنویسم . از کجا شروع کنم. به اندازه ی ۳ ماه حس نوشتن تو وبلاگ رو دارم اما زبونم بند میاد و نوشتنم نمیاد.  

فقط همینقدر می تونم بگم که : 

خدایا چطور ازت تشکر کنم .... چرا نمی تونم ذره ای که شایستگی بندگی ات رو داشته باشم ازت سپاسگار باشم. واقعا تا کی من اشتباه کنم و تو ببخشی....... 

  اینبار به جای پانوشت می خوام یکی از آرزوهامو بنویسم واسه همین به نظرم تیتر پانوشت براش خیلی کم ارزشه :  

ای کاش مثل اون موقعی که تازه بدنیا اومده بودم پاک و معصوم بشم و بعد با خیالی آسوده از دنیا برم. 

 

ای کاش ......................................................................................... 

 

یک نگاه مهربان ما را بس است!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رسول پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://zendegisaz.mihanblog.com



*** با سلام و عرض احترام

آیا میدانید یکی از تحولات مهم دینی در دوره ی پهلوی چیست؟!

با ادامه ی گفتمان نقش روحانیون در جامعه و سیاست - قسمت هفتم به روز هستم.

خوشحال میشم با نظرات سازنده تان ما را در جهت پیشبرد وبلاگ یاری فرمایید.

پیشاپیش سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را به همه ی دوستان عزیز تسلیت عرض مینمایم.

حضور همیشگی شما موجب دلگرمی ماست. [گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد