ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

ر‌نگین کمان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند *** وانکه این کار ندانست در انکار بماند .

اللهم عجل لولیک الفرج

« السلام علیک یا مهدی المنتظر القائم » 

 

یکسال گذشت و دوباره تولدت را جشن میگیریم . با عشقی دوچندان به حضور شما در این جشن شرکت می کنم . ۴۰ روز عهد بستم . با تمام تلاشم با اینکه خیلی سخت بود اما تا حدودی توانستم ترک گناه کنم . هرچند میدانم دلت از دست ما شیعیانت خون است یا امام مهربان . اما بدون کمک شما و بدون رحمت خداوند ما هیچ هیچیم . حرف های ناگفته ی زیادی دارم . اینبار که به گدایی خانه ی خدا میروم دوباره عهد میبندم و امیدوارم دیگر عهد و پیمان نشکنم .  

قرار ما بعد از نماز صبح .

 منتظر ظهورت هستم . 

یا علی  

نظرات 8 + ارسال نظر
من میگم . . . یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
لینک را به صفحه اصلی وبلاگ ندهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

Get VPN یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" رو معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

سعید یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.bimeh.blogfa.com

اززندگی چه میخواهید؟؟؟

یک کار با پتانسیل درآمدی بالا؟

داشتن آینده ای مطمئن؟

محلی که با پس اندازهای کوچک بتوانید اندوخته بزرگی داشته باشید؟

نگران تاثیر تورم بر اندوخته هایتان نباشید؟

با پرداختهای کوچک پوشش فوت .حادثه و بیماریهای خاص داشته باشید؟

بازنشستگی مطمئن وبا دریافتی بیشتری از بیمه تامین اجتماعی داشته باشید؟

انعطاف در پس انداز و تعیین سرمایه داشته باشید؟

آیا میدانید بیشتر ثروتمندان جهان با

فروش بیمه ثروتمند شده اند

بیمه عمر وسرمایه گذاری بیمه پارسیان تمام این امکانات را فراهم نموده است

شما با پرداخت ماهانه 50000تومان میتوانید بعد

20 سال صد میلیون دریافت کرده یا حقوق ماهیانه بگیرید



میتوانید20میلیون پوشش

فوت و60 میلیون پوشش

حادثه و6میلیون بیماریهای

خاص بگیرید



ومزایای دیگر....

اگر این بیمه نامه را از نمایندگی ما خریداری کنید علاوه

بر مزایای فوق میتوانید در طرح پلن کارمزد ما که بصورت

شبکه ای طراحی شده شرکت کنید وبا پیشنهاد خرید

این بیمه نامه به 3نفر در 14 سطح به درآمد میلیاردی

برسید

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید09195387317

مطمئن باشید که مشاوره با ما هیچ ضرری برای شما نداشته ونوید آینده ای درخشان برای شماست

محمد رسول یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 11:22 ب.ظ


سلام دوست عزیز
مطلب آموزنده ای آپ کردم خوشحال میشم تشریف بیارید
منتظرتون هستم.
میلاد با سعادت آقا امام زمان (عج) را پیشاپیش تبریک و شاد باش عرض میکنم.
"***اللهم عجل لولیک الفرج***"
همیشه منتظر حضور پر مهر شما هستم.
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

پرستو دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://aseman-e-del.blogfa.com

سلام عزیزم!
عیدت مبارک!
خیلی التماس دعا!

نسیم پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://shematik.blogfa.com

گاهی اگر با ماه صحبت کرده باشی / پیشش اگر از ما شکایت کرده باشی

حتی اگر بی آنکه مشتاقان بدانند / یک شب نمازی را امامت کرده باشی

یا در لباس ناشناسی در شب قدر / از خود حدیثی را روایت کرده باشی

پس مرمکهای نگاه ما عقیم ا ند / تو حاضری بی آنکه غیبت کرده باشی . . .

.

.

.

خداوندا رسان از ما سلامش / به گوش ما رسان یارب کلامش

بسوز سینه ى مجروح زهرا / نما تعجیل در امر قیامش . . .

محمد رسول یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://zendegisaz.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
آپ جالب و آموزنده ای گذاشتم
باعث افتخاره تشریف بیارید و مطالعه کنید
و با نظرات زیبایتون در رابطه با این موضوع ما را مستفید کنید.
منتظر نظراتتون هستم.(ممنون)
" حضور همیشگی شما باعث افتخاره ماست "
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

محمد رسول یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 11:58 ب.ظ http://zendegisaz.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست گرامی
با مطلب دیگری به روز هستم خوشحال میشم هر چه زودتر تشریف بیاورید.
امام علی(ع) می فرمایند: شش چیز خوب است, لیکن در شش کس بهتر است:
" عدل خوب است اما در رهبران بهتر , صبر خوب است اما در فقرا بهتر , ورع نیکو است اما در علما بهتر , سخاوت خوب است اما در اغنیا بهتر , توبه خوب است اما در جوان ها بهتر, حیا نیکو است اما در زنان بهتر. "
(اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد